Grupppsykologi

Skolan kickade igång idag...och jag måste säga att dem rivstartade!
Jag fruktar ärligt det som komma skall. Vi ska läsa 50 sidor varje dag i Gruppsykologi boken (boken skall läsas minst 2 ggr) sen skall vi tills på torsdag har läst ut en annan bok..perfekt! jag som ÄLSKAR att läsa. Jag har precis läst 50 sidor och det tog mig en bra stund eftersom jag typ somnade efter var 5:e sida, e det bara jag som har det problemet? anyways så var det en ganska intressant bok så jag lär överleva.
Hoppas att jag är lika ambitiös varje dag framöver nu!
I övrigt så ser jag fram emot att få plugga igen, det verkar vara intressanta kurser så som:
- konflikthantering
- Ledning och förståelse
- Mentalisering
Intressant!
Jag läsa Gruppsykologi?
Det tog på krafterna att läsa 50 sidor, but I did it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0