Det var tider det!

Jag har inte bloggat för det har hänt så mycket i mitt liv, har varit ett psykfall typ. Jag är glad att jag har mina vänner <3 vad skulle jag ta mig till utan er?
Men anyways har jag hunnit gå ut lite också men svårt att riktigt släppa loss när man har 100 tankar i huvudet som snurrar i huvudet. Mitt liv just nu består av att plugga och träna...har börjat käka protein pulver också, ska bli en biff ;) nämen int biff men lite mer synliga muskler skadar inte, nu har jag tid för mig själv och jag tänker sätta mig själv i första hand det har jag inte gjort på 2 år så det e dags att ta hand om mig och må bra.
Jag och jackie innan vi skulle till Lobby =) <3
ibland måste man kolla åt vilket håll vinden blåser....
Jag o fina jackie igen
På väg till Sturecompaniet
frågar mig inte vad jag gör...
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jackiiiii

Jaa, äntligen en uppdatering, ME LIKE <3

Fortsätt den rikting du är på så kommer det att gå jättebra puss!

2010-10-16 @ 20:52:23
URL: http://kiih.blogg.se/
Postat av: Ji

Du är bäst gumman! <3

2010-10-18 @ 22:59:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0