Tentaveckan avklarad!

Yes har haft en helvetesvecka med massa tentor och labbar. Gjorde precis en progrmmeringstenta, väldigt osäker på om jag klarde det....inte pluggat så mycket som jag borde gjort fan fan fan. Man kan ju alltid vara efterklok!
Anyways så ska jag idag på maskeradfest på Gaudi och imorn blir det maskeradfest hos Tomio. Just nu känner jag mig bara så trött och åter igen trött..plugget har verkligen sugit musten ur en...och efter hektiska veckor brukar man alltid bli sjuk när man väl slappnar av. Och det vill jag ikke bli!
Jag vet jag ska uppdatera oftare, men som sagt haft en hektiskt tentavecka och sånt ogillas då jag tappat plugg lust.
Orkade inte riktigt "klä" på mig idag.
sitter nu och väntar på Matilda som ska bli klar så att vi kan åka hem =)
en liten teaser vad jag ska ha för kostym på lördag....undra  vad det kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0