Efter regn kommer solen!

Efter regn kommer solen aight? I sure hope so. Bedrövligt att man ska gå och känna sig instängd, har ni haft den känslan då ni bara vill springa långt långt bort från allting, springa tills benen inte orkar bära en mer?
Den känslan har jag haft alldeles för länge. Hur blir jag av med den, det är som ett svart moln förföljer en.
En god nyhet har jag iaf jag har blivit kontaktad av ett eventföretag dom ville ha mitt cv, jag skickade precis in det och håll hårt i tummarna att jag får ett jobb!
Jag e fortfarande sjuk varit det sen en vecka tillbaka, typiskt, det förstör verkligen min träning! Jag som äntligen hade fått rutin på det.
Imorn ska jag fixa mina naglar hos Jackie igen, perfekt timing då jag råkade bryta min nagel.
Nu ka jag plugga lite java. Snart ska jag lägga upp ett spel som ni kan spela som jag gjort =)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0