K-A-L-L-T

Nu ligger jag i sängen, blev en tidigt lördagkväll. Blev inte som jag riktigt hade tänkt mig, siktade mer på att komma hem vid 5 på morgonen, men istället nu ligger jag i sängen.
Efter fotbollen idag så åkte jag hem och tog 30min PW sen fixade jag mig för att dra till Rålis med världens bästa gäng. Där spelade vi kubb och ahde mysigt, men FYFAN vad KALLT det va, helt sjukt!
En upplevelse jag måste dela med mig av:
Jag stod och snackade med ett gäng i en ring och skulle av någon anledning vända mig och BAM fick jag en syn på en kille som satt och snackade med sin polare med ryggen vänd åt mig...och gissa vad jag såg? jag såg inte bara rövstrecket utan värsta BUSKEN dära... HERREGUD MÄNNISKA, han kan ju inte ha frusit där iaf...Denna vackra syn va jag tvungen att dela med mig samt föreviga....
Finn ett fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0