Olle

Olle vad jag jag pluggat! Uppe med tuppen vid 6 för att vara inne i stan för ett beställarmöte. Har pluggat hela dagen fram tills nu. KATASTROF! Nu har jag precis gjort en inlämning i datorkummunikation, hoppas på alla rätt!
Har ångest eftersom jag vid långa skoldagar har tendens att käka massa godis för att få i mig något. Och jaa idag blev det en kladdkaka och en kexchocklad! det är mer än vad jag bruka äta på en helg! herregud! haha nämen ska sluta vara nojjiig, imorn blir det ju 3h fotbollsträning med killarna så ska kompensera för idag.
Trött i huvudet kan man lugnt säga att jag är.
I helgen ska jag nog ta det lugnt, mina pengar flyger iväg känns det som och min hy mår inte alls bra. Så på tisdag ska jag köra tennis med R, det ska bli hur roligt som helst och jag ser fram emot det. Ska nog ta mig en liten danstur. Någon som vill hänga på? :D
jaja det föreställer min pekdans! uppgraderad till 2 fingrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0