Paus

Blev en liten paus från bloggen, har inte hunnit med att skriva när det varit så hektiskt. Helgens summering blir väll, Mycket skratt, alkohol, utgång och bra sällskap.
Fredag: FIFA och BUZZ natt med straff som att den som förlora får shotta, i slutet va kvällen när alkoholen va slut körde vi 30 armhävningar / sittups varje gång man förlorade...kan säga att jag förlorade en hel del..puuuuh
Lördag: Träna, Neko och sen blev det Fridays med M och E. GRYMT vad det.
Idag sumpade jag som vanligt, skulle egnetligen ta kort i dag men hade tagit fel på tiden..typiskt mig så får ta det en annan dag. Kanske lika bra då min hy är i obalans. Tur att jag fick en hel burk med ansiktskräm från oriflame goddiebagen, testade den nu och den känns riktigt bra.
Nu ska jag laga mat och dansa för mig själv. That's how I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0