PINSAM

Herregud vad pinsam man kan vara...jag hoppas innerligt att människan va alkoholpåverkad annars tycker jag på riktigt synd om denna människa.
*
Jag stack till Olearys i huddinge för att kolla på fotboll El clasico med mina fotbollspolare och det va roligt tills min kompis bror hela tiden störde mig och frågade mig samma grej om och om igen...Och jag är inte den som är otrevlig utan försöker svara hela tiden.. vår konversation lät ungefär såhär:
Han: vad hejja du på för lag?
Jag: Berca
Han: jaha inte Örebror då?
Jag: nej, Berca hejja jag på...
Han: jaha så inte Djurgården då?
Jag: NEJ, Berca hejjar jag på ( lite irriterad)
......
10 min senare
Han: vem hejjar du på nu då?
Jag: fortfarande Berca!
Han: jahaa, inte Asyriska då?
Jag: ignorerade honom
......
Han: vad är du ifrån, korean?
Jag: nej, Jag är thailändsk
Han: jaha, Halv svensk och thailändsk?
Jag: nej jag är hel thai.
Han: Nä du är halv
Jag: Nej jag har en thai pappa och thai mamma.
Han: så du är inte halvkorean?
Jag: NEJ JAG ÄR THAI
Han: Jaha du är hel, kolla hära (jag tittade bort från honom)...kolla hära då! (skrek han) och jag kollade, han kavalade upp ärmarna och visade sin tattuering han hade gjort i thailand där det stod thailand..Sen bah jag älskar thailand..
Jag: Jahopp. roligt och vände mig om igen och fortsatte kolla på fotboll, sen skrek han kolla hära då noga och visade sin tattuering igen...JAG BAH COOOOOOL
Han: Så du är inte halv?
Jag: NEJ
Han: Du är så jävla snygg
Jag: Tack * ignorerade honom
Han: Jag sa att du va snygg
jag: Tack * ignorerade honom
sen fick jag lov att gå hem för mina fotbollspolare!
HERREGUD säger jag bara!
Skulle han inte vara min kompis bror skulle jag för längesedan sagt till på skarpen, men tyckte det skulle bli pinsamt för min kompis så jag sket i det. Jag har lång stubin tills det verkligen smäller och jag kan säga er att jag va riktigt nära idag.
Såhära tyckte jag om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0