Shopping

Idag blev det lite shopping med D, han letade efter skor och jag en klänning, fyfaaan hittade allt annat utan en klänning...jaja inget ovanligt?
Världen är verkligen liten! eller stockholm rättare sagt, idag träffade jag på en tjejkompis på stan..på tåget såg jag mitt ex hoppa av vid Älvsjö (minnen) och sen här i huddinge centrum utanför systembolaget träffade jag Po...hur stor är sannolikheten att man är på samma ställe vid samma tidpunkt?
En anna konstig grej som hände mig idag va att när jag skulle gå in i butiken weekday så kom en tjej och filmade åt mitt håll...jag försökte undvika henne eller kameran men då börja hon rikta den ännu mer åt mig och börja följa kameran åt mitt håll..man bah wtf?!
Nu Powernap!
Får se vad som händer ikväll..hojta till om ni vill hitta på nått!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0