written in the stars

Tjohooo, jag bestämde mig för att inte gå på catwalken för en stund sen bara för att få festa! Jag behöver det nu...
Regeln om man ska gå catwalk är att man inte får festa innan man ska gå visningen och visningen börja liksom 00:30 vem fan vill börja festa vid 1? inte jag iaf...efter många om och men fick jag dispans och festa innan och gå på catwalken. Tummen upp för det!
Och imorn skulle jag spela tennis med R men han började tydligen bli lite småsjuk så får se hur det blir imorn, få fråga någon imorn just in case, i värsta fall få jag spela själv. Tror nämligen att man måste avboka 24h innan. Men men vi får som sagt se hur det bli.
Nu ska jag plugga och sen försöka sova...har som sagt haft svårt för att somna in på kvällarna, vet inte varför =(
sov gott på er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0