Thailand är skönt

Yes! snart en vecka i thailand och jag har det fortfarande bra.
Har hunnit shoppa en del, (resväskan på vägen hit va typ tom)och när jag säger en del så menar jag att resväskan va full efter andra dagen i Thailand.
Har även hunnit med ett sjukhus besök, hittade lite tråkigheter angående min kropp, men men...
Har varit lite dålig med att ta bilder men några har det blivit...
Arlanda flygplats
Mat för två personer, 70 spänn! hell yeah!
På Bangkok hospital, innan jag fick resultatet.
På detta sjukhuset har de bättre service än ett 5 stjärnigt hotell!
Allergitest ett av dem få undersökningarna/testerna jag gjorde

Kommentarer
Postat av: Mintra

Vad var det för allergitester du gjorde? Jag gjorde också här i Sverige, men dom tog bara blodprov och fick svarsresultat att jag är inte allergisk mot pälsdjur eller damm :).

2012-01-21 @ 09:31:09
URL: http://mintra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0