Gårdagen i bilder

Kvällen började hos mig! prepre party, killarna körde lite fifa medan jag och Jackie åt därefter körde vi "absolut överrens" som är det  bäst asällskapspelet någonsin när man ska förkröka. Jag och jackie förlorade dock hela tiden och fick dricka en massor...inte bra. därefter va vi tvunga att springa iväg till tåget för att hinna till Pre party hos Mats och Peter där det fullt med folk, 40 pers om inte mer? På väg till tåget ramlade några och spillde ut sin dricka och grejer, inte bra när det e massor med minusgrader ute! Väl framme hos Mats så va det full rulle! Drick dricka och åter igen dricka! va där npn timma innan vi drog till GK där jag hade hur roligt som helst! Längesen jag hade så roligt! Tack alla! <3
Nu kommer massor med bilder från festen och more to come
Killarna lirar Fifa medan jag och Jackie fixar oss
Pre party hos Peter




bjuder på denna

På väg till GK


Bjuder på denna, e halt dragen så fick hjälp av mats som snällt höll i mig hela vägen, blev erbjuden att hoppa upp på hans rygg men då skulle hela världen få se min feta rumpa så jag hoppade det för denna gången..


en mycket liten del av partygänget - GK








Trötta efter den långa kvällen... det hände grejer på strippstången bakom oss haha!


Haha snygg Nils ;)


Slutade fred med Po också =)



Ojdå



Jackie va lite dragen och ramlade på mig, ser dock ut som något annat haha


Han kidnappade mig från Vipbåset

Kommentarer
Postat av: Jackiii

Hade skitroligt med dig gumman, detta måste göras om! Puss<3

2011-02-21 @ 00:40:31
URL: http://kiih.blogg.se/
Postat av: Ji

OF course! vi är bäst på att festa! ;)

2011-02-21 @ 10:08:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0