Ingen röst

Jag vaknade upp med att jag fick ett samtal och när jag skulle prata fick jag inte fram någonting, shout! har tappat min röst. Har ont i halsen också, fattar inte varför jag inte bli frisk!? jag hoppar nog morgondagens fotbollsträning och dra kanske ut istället eller så blir det föreställningen "Leva livet! Skulle vara roligt o gå på en musikal. Men det beror på om jag kan fixa några gratisbiljetter annars blir det nog utgång.
Försöker öppna min "Software engineering" bok men det är svårt, är trött och kroppen är trött så känns om min hjärna inte riktigt kommer att hänga med.. men nu kommer lite bilder från gårdagen iaf!
puss
Finn ett fel ;)
Skål!
Magarita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0