Nothing

Har gjort absolut ingenting idag känns det som, ska nog inte träna på gymmet några dagar nu tills jag blir helt återställd, märkte att jag va alltför skakig när jag skulle lyfta vikter och orkade inte riktigt... Nu sitter jag med en stor kopp te en penna i handen och skissar lite på bilar, det var ett tag sen jag gjorde det..måste plugga sen med och sen ska jag nog sova tidigt så att kroppen får vila men mest hjärnan. Konstigt att min hjärna alltid går på högvarv, sen projektet avslutats så har jag analyserat hit och dit...det är jobbigt då jag nu går runt och är trött i huvudet. Men det går nog snart över =)
Min 3:e bil..
Saknar min mamma och min syster så enormt! det blir lite ensamt ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0