Sjukling

Jag vaknade med att ha ont i halsen (inget ovanligt, är alltid sjuk) så jag skippade skolan. Matilda födelsedagsbarnet kom till mig efter föreläsningen och vi gjorde klart vår laboration. Nu har jag designat klart ännu en hemsida och jag hoppas på toppenbetyg.
På onsdag skulle jag ut med några tjejer men vi får se hur det blir med det...vill faktiskt vara frisk först innan jag drar ut, olikt mig då jag bruka köra på oavsett om jag är sjuk eller frisk, men jag måste bli frisk så att jag kan börja träna ordentligt igen.
En grej som verkligen made my day va att min kära lärare R har godkänt mig på de 2 senaste inlämningarna.... förr kämpade jag arslet av mig men fick alltid kompletteringar på uppgifterna. Något jag blivit bättre på är faktiskt att reflektera och det är så kul att det är en märkbar skillnad. Jag är 3 av de 11 eleverna som inte fick komplettering på inlämningen! YES, jag är stolt över mig själv! :D
Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0