Sjukling

Blev lite sent igår, efter fotbollen stack vi och köpte världens godaste kebab! helt sjukt vad god den är.. därefter lirade vi Fifa till halv 3. Mina ögon gick i kors till slut, men jag gör framsteg, blir bättre och bättre för varje match =)
Sov dåligt inatt då jag skadade foten på fotbollen, när min kropp e seg har min fot tendens att vara mer seg så den hängde inte med riktigt så steg snett flera gånger suck...
Så inatt hade jag en väldans träningsvärk samt gjorde min fot sjukt ont..så jag vaknade upp flera gånger för att det värkte...
Idag blir en lugn hemmadag hos mig, jag behöver vara själv och fundera och tänka och tänka...
puss
när jag lirade med tullingegänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0