Söder

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag bangade förfest hos mig för jag mådde så dåligt, fick feber vid 16 tiden så jag bangade all fest, sen gick jag och la mig och vaknade upp vid 18 och mådde helt ok. Vi skulle vara 10 tjejer om inte mer, vilket drag det skulle varit..synd att det inte blev av. Däremot så åkte jag in till gamla stan och mötte upp ett gäng, vi satt och åt på Vapiano för att sedan dra till Underbara bar på söder. Tyvärr kom vi aldrig in där pga att de inte tog kort och vi va tvunga att ta ut pengar så när vi kom tillbaka från bankautomaten va det världens längsta kö så vi sket i det och drog till kvarnen. Mycket trevligt ställe....
Nu mår jag definitivt som jag förtjänar om inte sämre...det är alltid lätt att vara efterklok. Jag mår rent sagt ut för jävligt nu, kan inte andas, feber, huvudvärk och ont i halsen...
Nu ska jag gå i idee puss

Kommentarer
Postat av: Jackiii

jag vet inte vad det kan ha varit. Mitt nyckelben sticker ut lite, men ska kolla upp det imorgon om det är nått allvarligt. Annars mår jag lite bättre än igår...då ville jag bara gå och döööö. Men du mår ju inte mkt bättre än jag heller, krya på dig gumman.Puss puss

2011-02-27 @ 14:13:25
URL: http://kiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0