Tears

Har ni älskat någon så mycket att det gör ont i er?
Jag visste inte vad "älskar" betydde förrens jag träffade .... (du vet vem du är)
Vi har gjort allt ihop, skrattat, gråtit, varit sura på varandra, blivit sams, vi har gjort slut, blivit tillsammans, gjort slut och blivit tillsammans. Trots all bråk så ha det alltid varit vi.
Jag ville att det skulle bli vi igen men en liten del i mig säger att det inte kommer att funka och en annan del av hjärtat säger kööör...
Jag är rädd att bli sårad
igen
Det är min största rädsla
Att bli lämnad av någon man älskar alldeles för mycket, mer än sig själv
Att återigen dränka sig i tårar och inte har lust att leva livet..
Jag klarar inte av att vara rastlös, så fort det händer så sätter hjärnan igång och jag börja fundera fundera fundera ända tills hjärnan börja blöda utan att få någonting utav det förutom huvudvärk.
Idag är en sådan dag, jag bestämt mig för att försöka släppa taget helt om dig. Jag kan inte fortsätta ha det såhär, jag vet att mycket beror på mig själv men min osäkerhet kommer från någonstans..och så länge den finns där så finns det inget vi.
Jag har sagt att jag ångrade att jag träffat dig, hur mycket tårar jag än tappat så ångrar jag inte att jag träffade dig det minsta. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta
men det är dags för oss att gå vidare nu...både för mig och för dig.
Kommer alltid att älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0