Vilken kväll!

Det var trevligt att träffa Kalle igen! blev lite skvaller osv... vi får ses snart igen!
Igår kväll va gaaaaalen! jag kände mig sjuk (som vanligt) i halsen så efter skolan vilade jag en halvtimma... för att därefter stressa mig för att fixa mig lite fin. Sen kom matilda och grabbarna och vi förade hos mig... vi körde massa lekar där den som förlorade fick dricka och jag och matilda fick dricka en hel del...
Därefter stack vi till någon tapas restaurang och vi käkade som grisar! maten va sådär men sällskapet va awesome då hälften av alla va påverkade...så det gick lite galet till. Därefter gick vi till en biljardhall och körde lite, det va den sämsta insatsen jag gjort hittills.. hur svårt e det att träffa den vita bollen (heter det så?) den man ska skjuta på de andra..jag missade den med köet ett x antal ggr...men hmm jag skyller som sagt på alkoholen :p
Sen åkte Matilda hem med mina grejer så klart, glömde ta ut de ur hennes väska så efter tag så åkte jag vidare.
Kom precis hem och är inte alltför bakis, konstigt med tanke på kvällens intag av alkohol så borde jag vara bakis i minst 2 dygn.
Bilder från gårdagens bravader kommer senare idag!!
jajaj lång natt så nu ska jag sova lite, sen ska jag försöka vara duktig och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0