Catwalk

Yes om några månader blir det catwalk för min del! Jag är taggad, Jag ska träna hårt, äta bra och jah ta hand om mig själv. And guess whoat innan jag åkte till thailand så va jag uppe i hela 54kg..för mig e detta ett rekord.. tyvärr blir det så när man inte träna och äter dåligt. Skolan tar verkligen upp all min tid, vissa nätter sover jag 2h och andra 5h. Efter Thailand e jag nu nere på 50kg YES! mitt mål är 48 till catwalken, jag har gjort det förr och ska göra det igen!
Gällande skolan så har projektet gått riktigt bra, slitit hårt men det har gett sin utdelning. Jag har jobbat med att designa en hemsida åt ett företag och beställarna gillar den riktigt mycket. Så de kommer implementera min prototyp (webbsida) om några månader! Men bäst av allt är att jag har fått riktigt bra kontakter och jag har haft det riktigt roligt =)
Mitt liv har varit riktigt jobbigt det senaste halvåret..jag vet inte hur jag tog mig igenom det men jag gjorde det och nu sakta men säkert börjar jag acceptera att det blev som det blev. Jag kommer ta en dag i taget och börja leva igen. Livet är inte över, inte än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0