Take me away

Satans vilken träningsvärk jag har nu, har den sortens träningsvärk man mår illa av. Kan knappt röra kroppen usch!
Jag vaknade upp på fel sida idag, allt har känts pissdåligt, varför kan man inte bara ha toppendagar? jo om man bara skulle haft toppendagar skulle man inte haft nån toppendag. Jah nu blev det invecklat och yes jag bara babbla för jag tar en liten paus från plugget. Läste ut en bra bok i thailand Stella och Sebastian hette den, det va Jenny Leeb:s andra bok så jag var självklart tvungen att läsa den första boken med. Och trots allt plugg har jag hunnit med att läsa. helt amazzing att jag ens öppnar en bok!
jaja jag ska inte babbla mer, bilder på den underbara dagen kommer imorn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0