Ska vi slåss om en pantburk?

En grej som hände mig för nån timma sen, fortfarande arg som ett bi.
Se bilden nedan för att fatta(bilden e tagen bakifrån)
Handling: Cola light burken, zigenare(tant) och Jiziiip(jag).

Bakom vårt stånd kan folk gå. Och det går massor med folk hela tiden. Vi har ställt ut lådorna en bit från ståndet för att folk inte skall kunna gå precis vid vår kassa.
Plötsligt kommer det en zigenare som plockar burkar och sikta in sig på vår burk. (Min kusse plockar själv burkar och spara alla han får tag på)
Zigenraren titta på mig sen på burken och sen åter på mig igen medan hon tar den. ( jag säger vänligt men bestämt att det är våran burk...den ligger på våran plats och vi samlar också på burkar. Hon tar den ändå och jag tar nu tag i burken och säger en gång till att den är vår och sen säger jag "nej!" då tar hon burken ifrån mig och sen kasta hon den på mig och ut kommer colan som är kvar.
Fyfan vad arg jag blev och skrek åt henne att hon är dum i huvudet. Hon stannar upp som om hon ville slå mig och jag va inte sen på att vara på. JAG KOKADE av ilska. När hon såg det så backade hon undan och gick... sen några meter bort kollade hon på mig igen och sportade på backen.
Människa! säger jag bara...
Jag är arg som ett Bi BzzzZZZzzzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0