Tennis

Upptäckt att de har grymma tennisplaner här i huddinge som dessutom är gratis att lira på...kan inte bli bättre! Så igår körde vi ett gäng där, hur roligt som helst! Så idag är det dags att kötta tennis igen..ska försöka köra varje dag förutom de dagar jag lira fotboll =)
Igår blev en lång och stressig dag, han med att göra mkt, men herregud vad missnöjd jag blev med mina ögonbryn...gick till en salong för att de skulle plocka dem...aja suck alltid ska jag ha sånn otur när det gäller att jag ska fixa mig själv!
Köpte en tennisklänning( Adidas) och kjol( Ralph Lauren) igår fundera fortfarande om jag behöver klänningen...
Efter en lång runda i Gnosjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0