102 spänn rikare

Yes! Det va dags att röja lite hemma. Drog och skulle återvinna alla xcider och vin flaskor här i närheten i en återvinningstation men vad faaan de hade flyttat på den så nu vet jag inte vart den finns..försökt att googla men utan resultat. Den enda jag vet här i huddinge för tillfället är borta vid fullersta och ärligt ska jag gå med mina flaskor dit? hell to the NO!
Hann även panta mina flaskor och burkar idag och blev 102 spänn rikare, inte illa pinkat!
Jag fick även låna primo ciao ciaos meny för att kunna boka något nästa vecka till festen. FETT MED FLO kommer det bli!
Nu ska jag ta och skriva upp menyn på eventet sen sova, planen e att jag ska ta mig upp 6 imorn och powerwalka...får se hur det kommer att gå! PUSS
4 stora påsar med petflaskor = 102 spänn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0