Dagens ragg

Liten incident som hände mig för 10 min sen.
Jag och Matilda gick ner för att värma maten i skolan.
Precis vi trappnergången så stod det några killar som kollade på oss. hmm wonder whyyy..
Sen gick vi ner och värmde maten och gick upp för trappan, kilarna stod fortfarande där och nu hejjade dem...visste inte att de sa hej till mig så jag fortsatte att gå.
Vi gick 5 meter för att sedan hämta lite salt till maten, matilda gick in i grupprummet och jag stod utanför och höll dörren öppen. Killarna gå igenom dörren när jag håller den öppen och stannar upp när de se mig. de frågade varför jag inte hejja tillbaka, då förklarade jag snällt att jag inte visste att det va mig de hejjade till. De presenterade sig själva och jag presenterade mig. Sen så kom kommentaren " Inget illa menat men.... vi tycker att du är skitsnygg!" jahopp. man tackar och bockar för kommentaren och vem kunde tro att man raggade i skolan? nuförtiden gör man visst det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0