Järvsö

Katastrof, hade glömt hur jobbigt det va att åka på marknad.... igårnatt så spöregnade det (typ storm) och imorse va det skitjobbigt då det va kallt och geggigt ute. Förjävligt då jag inte hade rätt skor med mig. Gick i mina ballerina skor tills det blev för kallt och då satte jag på mig mina gympadojjor, anledningen till att inte sätta på de va att inte skita ner dem men nu sket jag i det för jag FRÖS! Hela dagen har jag gått med 3 tröjor och en jacka...sommarvärme? my ass!
Förra året gjorde jag och mitt ex en roadtrip till Sunne och vägen till Järvsö påminde mycket om det. Mycket fint landskap va det och det va nästan som om jag vore i Sunne då och då.
När min bror körde så såg vi 3 regnbågar samtidigt...väldigt lustigt då jag aldrig tidigare sett det sen så va himeln grym! färgerna va så starka att man nästan trodde att någon hade varit där med acrylfärg och målat.
Jag vill hem till stockholm! =(
Skarpare i verkligheten



2 regnbågar den 3:e gömde sig på andra sidan


en OLLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0