Nära

Igår gymade jag ju, blev att träna ryggen och benen. Mitt uppe i flåsandet och svettandet kom en tjej fram till mig och glodde på mig. Jag trodde att jag gjorde något fel på maskinen och stannade och kollade på henne. Hon log och frågade sedan om jag ville bli intervjuvad och komma med i Friskis & Svettis tidningen.... njaaa inte riktigt min grej, dygnblöt av svett och ett kort skulle tas. Hmm vill man vara med i en tidning och se ut som en blöt mupp? nej inte jag iaf! Så jag avstod.
Idag drar jag till en liten skog med min bror och farbror, vi ska sälja på en liten marknad i Järvsö..ligger 3h norr om sthlm. Den lilla byn hade endast 1400 invånare. ILLA då Gnosjö har 10 000... Tydligen va det en grym marknad där människor från alla håll och kanter kom på besök. Får väll hoppas att det går vägen. Annars blir det att rensa min bebis och Ipoden!
Har missat vindposen många ggr nu...dags att köra den vid nästa utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0