8 mål

Helt sjukt bra gick fotbollen idag, första timmen sög för mig...inga mål och jag blir frustrerad..7 stolpskott..nära skjuter ingen hare. Det börja samlas lite folk för att titta på när vi spela och jah, då blir man extra taggad.. så under 2:a timmen gjorde jag 8 mål..det är nog mitt rekord hittills! Bara för att jag gjorde flest mål fick jag en liten medalj haha sött!
Anyways, gårdagen var jag på korvfest! 3 tjejer och ja 15 killar...V hade en överraskningsfest för hennes kille som bodde på söder och jäklar vilken lya! riktigt imponerad... Kvällen bjöds på mat och mycket alkohol.
Herregud vad rolig kvällen va mycket skratt och tårar (pga skratten)
sov över i stan och idag så shoppade jag en massa, och jag orkar tyvärr aldrig testa grejerna jag köper..att stå och vänta i kö till provrummen är inte min grej, har inte riktigt tålamod för det. Bilder kommer förhoppningsvis upp imorn! Skulle egentligen ut med Will I am och co. men fotbollen dödade mig! Så nu ligger jag i sängen redo för att sova. Ska sova som en stock!
Puss på rumpan!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0