Exhausted

Jag mår som jag förtjänar efter helgens slut! jag är trött trött trött!
I fredags va jag först och fikade med Jinn, och därefter käkade jag middag med ett stort gäng på bamboo palace (skit grym restaurang) Mally va på besök i storstan så jag mötte upp Jackie på central stationen. Efter att vi suttit och jäst på restaurangen föreslog jag att de som ville  skulle hänga med ut till en pub and so we did, det blev Högbergs..där hade vi mega trevligt!
Lördagen bestod av att hänga med M och E och på kvällen stack jag till Grodan och sen mötte vi upp ett ägng på Berns.
Idag tennis och städa, nu ska jag sova för jag ska vara duktigt och vara i skolan vid 8 (innan min föreläsning börjar) klapp på huvudet!
Jag ser ut som en korv men Jinn blev fin som alltid! blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0