Ich bin Müde!

Jag har precis skrivit en tenta, kändes helt ok! nu sitter jag och ska reflektera kring en teknisk artikel på engelska och den ska omfatta 3000 ord, herregud! Har svårt att hitta ord idag, orkar inte riktigt, trött i huvudet och i kroppen.
Idag blir det sallad och tonfisk till lunch, tur att jag sitter ensam här i rummet så ingen klagar över fisk lukten.
Lite ångest över att mitt hår blev så mörkt trots att jag tog en ljusbrun färg...skit!!
Idag ska jag även köpa nya gymhandskar, de senaste gångerna jag gymat har jag fått ont i mina händer...smärtan ska ju inte få stoppa mig från att inte få träna. Så nu är det dags, hur töntig jag än ser ut så e det värt och slippa förhårdningar och att bli öm i händerna.
Nu ska jag fortsätta skriva, vill inte sitta här i skolan till 5, så bäst för mig att rappa på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0