Stress

Igår var det en stressig kväll! efter gymet var det dags att äta och plugga för att sedan dra in i stan...skulle nämligen upp tidigt idag på möte på KTH i stan. Och väl där så mötte vi upp Jack och 2 av hans andra styrelsemedlemmar...damn säger jag bara! jag vill gå på KTH inne i stan nu!
Vi hade det skit roligt! och jag tror att projektet kommer att bli riktigt grymt!
Precis tagit en powernap och vet ni vad, jag håller på att bli sjuk igen..FAN vad är det med mig? käkar i mig vitaminer, antioxidanter och har tom. börja käka frukt och grönsaker...men ändå så ska gud straffat mig! Whyyyyy?!
Fick ett litet samtal att göra en plåtning nästa vecka med...ska jag ska jag inte?
Nu ska jag tentaplugga! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0