Sunny day

Idag har varit en sådan dag då allt går så segt, kunde inte sova inatt, hatar när det är så.
Har varit i skolan en liten stund och tänkte nu ta en powernap, sen vid 3 ska jag göra ett ärende och därefter så ska jag ut och springa. Hade tur i oturen igår när jag joggade, strax innan jag va hemma så sprang jag på en isig trottoar så jag saktade in för att in ramla. Så väl framme vid isen så gick jag och när jag såg att isen snart tagit slut och isen såg hård ut hade jag som sagt fel, jag klampade rakt genom isen och vips möttes jag av iskallt vatten. Turatt jag nästan va framme otur dock att mina skor blev blöta så att jag inte kunde gyma med de sen.
Nu powernap puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0