Tunnbröd

Nu sitter jag och äter tunnbröd, gott! Idag ska jag träna skiter i min kropp nu, nu kör vi!
Tenta kl 13 och nej jag är inte taggad för 5 öre för jag vet att tentan kommer vara så helvetes svår. Aja nog om det!
Dissade en resa till Holland igår, min familj ska tydligen dit under helgen..alltid ska de göra något impulsivt, tyvärr har jag ju börjat planera och man måste faktiskt boka mig eller åtminstone säga minst 1 vecka innan.
Nu sitter jag och halvsover, har precis varit på en föreläsning och jag och Matilda är Mickes (läraren) duktiga elever... inga andra kommer på hans föreläsningar bara vi som brukar sitta där :p
Nu ska jag fortsätta äta på mitt goda bröd och sen ska jag plugga och sen ta en powernap!
Det finns faktiskt en undersökning på att man blir mer effektiv om man tar powernaps och jag håller helt och hållet med!
Puss på Rumpan!
Såhär blir jag av allt pluggande!
pps pps pps pps pps pps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0