FAIL

Drog in till söder och mötte upp M och co. för att föra lite, ville dra till Soap tidigt men de andra va sega.
Kom till Soap, världens kö, sket i det, stack till Riche kom inte in för jag va för ung, gänget splittrade sig då några ville till Berns men jag och några till pallade inte betala 200 spänn för att ha medelkul där.
Jag föreslog solidaritet, men de vill inte dit.
Jag tåg tåget hem.SKIIIIIT
jag hade verkligen velat dra ut och dansa. SKIT!
Och andra sidan va det bra, slösade inga pengar på alkohol samt inträde. Under kvällen smög världens träningsvärk sig på mig samt huvudvärk, så det va väll lika bra för hemgång.
Ska dra mig upp ur sängen nu, äta frulle sen tennis. HÄRLIGT VÄDER! vill hitta på något en liten stund men vaaad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0