Grillad mat

Idag började jag skolan 12 så då satte jag på klockan på 6 för att hinna att jogga på morgonen, duscha samt laga mat. Och cred till mig, fixade det precis i tid för skolan. Tänkte göra en god thairätt men istället blev det tortelini med champinjoner och bacon, behöver jag säga att det va grymt?
Ännu grymmare va dock grillningen vi i projektet hade under dagen...då våra dokuement vi jobbat med x antal veckor blivit totaltsågad av våran lärare kände vi att det va dags för en stämningshöjare, därav den fantastiska idén grilla!
Said and done, så satt vi bakom skolan och grillade i solen mysigt! Dock så åt jag alldeles för mycket av det goda vilket resulterade att jag ser ut att vara höggravid + att jag mår illa och vill spy upp allt!
Det va ändå 4 timmar sen jag åt men mår fortfarande som en skit!
Nu framöver kommer det bli långa dagar, kom hem för 20min sen så kommer inte ha något liv nu.
Dags att sova för att vakna full med energi!
Sov gott pussa
Dagens mat bestod av:
Frulle: yoghurt + pumpafrön  - 2 ägg - Te
Lunch: Tortellini
Mellis: Naturgodis
Pre middag, Tortellini
Middag Grillning:
5 grillade korvar, en baugett, 1,5 fläskarré stek, 2 grillade tomater och x antal champinjoner.
Därav min onda mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0