Mammor

Måste säga att min tennistränare är den bästa tränaren någonsin trots sin ålder. Han e något år äldre än mig men han e grrrrryyyym. Idag efter träningen delade han ut rosor till alla mammor, jag blev ju utan så klart. Och de skämtade om att jag kanske skulle ta och bli en ung mamma för att få en ros.... Nej tack.
Strax därefter begav vi oss till omklädningsrummet och där började snacket om vad deras ungar hade gjort för morsdagggrejer. Och herregud vad de skulle hålla på och överrösta varandra och säga att deras dotter va bättre än alla andras... Vilket drama det blev till slut. Aja det slutade bra iaf.
Kommer få 2 blåmärken....en på låret och en på vaden...herregud vad gör jag egentligen.
Nu har jag precis lagat mat för hela veckan. Torrtelini a la Ji!
nu duscha.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0