Rensa datorn

Dags att rensa datorn, dragit ut på det ett bra tag. Min dator har inget minne kvar och jag måste ladda ner illustrator. Hoppas att detta går undan så jag kan göra annat roligt sen!
Bilder från halloween och från i helgen kommer senare, inte hunnit hämta kamera sladden.
Helgen Va rolig och vi firade A. Började festa vid 3 hos A, där utsåg dem 5 djs som skulle spela en halvtimme var, Jag va en av dem, de namgav mig JbabyJ. Roligt va det, kanske ska bli en Dj istället? ;)
Efter det drog vi oss till Undici, där bjöds det massor med dricka...drar man ut med detta gänget behöver man inte vara rädd att man ska gå törstig. aja efter det drog jag mig hem, Mosig va jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0