confused

Nu sitter jag i huddinges bibliotek och ska plugga företagets internationaliseringsprocess. Orkar inte ta mig in till stan... Lugnt och tyst och få människor. Ingen som kan distrahera mig genom att sitta bredvid och tugga tuggummi, tappa en penna, knappra på datorn osv. SKÖNT.
Igår hade jag ett långt samtal med M. om min skola. Jag vill inte läsa företagsekonomi. Jag har länge vetat att jag vill läsa design. Och efter många om och men så ska jag nog söka in på Beckmans till nästa termin.
Jag lurar bara mig själv genom att läsa ekonomi.
Gör det du tycker är roligt då kommer du att bli grym på det du gör.
Jag ska söka jobb inför nästa år och plugga samtidigt. Tänkte mig en klädbutik. Skulle vara super erfarenhet sen när jag vill starta eget. Nu ska jag sluta babbla och plugga en stund. Puss
hösten är här suck...tur att man har stora sköna tröjor att låna.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Snygging! ;)

2011-09-21 @ 12:19:33
URL: http://kiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0