I got the power!

Rubriken gäller inte mitt internet som inte funkat ett par dagar. Har varit skönt faktiskt att vara ifrån nätet ett par dagar. Men nu e jag tillbaka. Vad hände i helgen då? jo rätt mkt faktiskt, dock inget festande för det är denna helg som gäller då ska det festas som aldrig förr på S inflyttningsfest.
Fredag: Ögonfransförlägning, Casting, Storstad, Oljebaren, BankOmat (vet att jag hänger mkt där men mitt häng känner ägaren där så det e därför)
Lördag: Fotboll, Film och ladda batterierna
Söndag: Tennis, PW, ut i skogen och plocka massa svampar!
Idag måndag: fick jag besked från castingen och dem ville ha mig med! YESSSS!
Reklamen kommer inte sändas på Tv utan på företagets webbsida. (Men bra pröjs så varför inte, fattig som ett troll just nu)
Det va roligt att plocka svampen men mindre roligt att sitta och rensa i 2h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0