today - tomorrow or never?

Idag hade jag som vanligt drömmar jag inte borde ha. Konstigt att jag drömmer om dig varje dag, konstigt när man ändå hänger med den människan.... Mycket lustigt.
Såg på ett "doktors" program där de snackade just om drömmar. Enligt hon som gästade programmet betydde drömmarna något. Om man analyserade dem så kunde man komma fram till olika saker typ som att man drömmer en viss dröm när man är stressad osv.. Jag har tur/otur att komma ihåg dem flesta. Dem underbara vill man så klart kommer ihåg, men dem skumma och otäcka vill man ju bort från.
Igår blev det ingen middag för min huvudvärk. Jag har klarat mig bra från sjukdomar, peppar peppar...
Idag blire plugg till tentan som är på onsdag, därefter så ska jag in till stan och köpa en fin present till min underbara vän Sun. På lördag då e det P A R T Y!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0