Kartonger

För ett tag sen va jag och kollade på kartonger till mina väskor på kungsholmen, superfina va dem, tyvärr va dem för dyra. Så nu har jag hittat mig en ny leverantör som jag ska till i morgon med förhoppningar att han är mycket bättre samt att man kan tillverka kartonger i en mindre skala. Kruxet som småföretagare har är att leverantörer för det mesta vill att man beställer inte mindre än 1000st av varje (i mitt fall nu 1000st kartonger) vilket är helt sanslöst om man precis har startat. Men nu som sagt har jag hittat en bättre leverantör genom en kontakt jag har, kontakter är ALLT!
...
Har svårt att somna och vet inte om det är för att jag har svårt att välja färg på kartongerna, svart? vit? naturfärgat?
Vart ska loggan vara på kartongen? ska hela loggan vara med eller bara delvis av loggan?
Mitt problem med många idéer är just att jag har svårt att somna när jag fått något på hjärnan...hjärnan ska hela tiden spinna vidare, "tänk om jag gör såhär", "eller nej om jag istället gör såhär så blir det mycket bättre, eller?".
Aja får se vad jag hittar på imorn.
Nu ska jag försöka somna om, wish me luck!
 
 
 

Något sådant funderar jag på! förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0