Viktiga samtal

Idag har jag varit duktigt och ringt några butiker för framtida samarbete. Jag kan ha fått en riktigt stor fisk på kroken..det återstå dock att se om några veckor. Lyckas jag kan jag verkligen klappa mig själv på axeln.
Jag är glad att jag ens vågar ringa och boka möte. Eftersom det är min bebis det gäller så vill man ju försöka sälja in sig så bra som möjligt, vilket inte alltid går. Jag svettades jag skakades jag tog mig ändå modet att lyfta på luren och ringa. Börja tro att jag har mobilsamtals fobi.


Kommentarer
Postat av: jacki

Lycka till gumman, håller både tummarna och tårna att det ska gå bra!! :D

Svar: Tack finis! <3
jizyp.blogg.se

2012-12-07 @ 22:24:08
URL: http://wemberkiee.blogspot.com
Postat av: Jessy

Fyfan vad grym du är Ji som vågade! :D Heja heja!

Svar: Tack snyggis!
jizyp.blogg.se

2012-12-11 @ 16:48:13
URL: http://hellagoodbye.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0