Long time no see!

"Det går bra nu!" som man brukar säga...
Jobbade i butiken i farsta då en dam kom förbi och frågade om vi hade en typ av väska, vilket jag sa att vi inte hade, damen tackade för sig och gick. Sen kom hon tillbaka 30min senare och sa att hon och hennes man hade ett företag ihop och ville att jag skulle arbeta för dem.
Roligt! jag ska fika med damen nu på fredag, hon ska berätta mer ingående vad hon och hennes företag gör. Spännande!
Det som är ännu mer SPÄNNANDE är att jag troligtvis ska åka till bologna för en enorm lädermässa.
och innan eller efter det så blir det en resa på 1-2 veckor till något varmt land och sen i juni bär det av till malta för bröllop. 3 resor på kort tid är inte fel!
På lördag blir det avicii! Wohoo då blir det drag!
Håller på att tvätta och städa sen blire att jobba med företaget och sen träna!
update senare idag.
SOOOOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0